Home! - Reisverslag uit Lima, Peru van Susan Vijn - WaarBenJij.nu Home! - Reisverslag uit Lima, Peru van Susan Vijn - WaarBenJij.nu

Home!

Door: susaninperu

Blijf op de hoogte en volg Susan

26 Februari 2011 | Peru, Lima

We zijn verhuisd!
Sinds gisteren wonen we in ons eigen appartement, zo schattig!
Hieronder staat de link naar een paar foto's van het huisje, om een indruk te geven :)Ook staan er foto's op van de Zoo waar we vorige week zijn geweest!

Tot snel maar weer!

https://picasaweb.google.com/carienbeijer/AppartementPeru?authkey=Gv1sRgCL212by385fmTA&feat=directlink

https://picasaweb.google.com/carienbeijer/ZooForRescuedAnimals?authkey=Gv1sRgCM6P7tvOzZGbYg&feat=directlink

  • 26 Februari 2011 - 19:30

    Pap En Mam:

    Hi Suus en Carien!
    Gezellig appartementje hoor!
    Leuke foto´s van de -Zoo! X X X

  • 27 Februari 2011 - 08:03

    Mariet:

    Heej Suus en Carien!
    Hoe is het daar? Volgens mij bevalt het prima als ik de verhalen zo lees.
    En in dit appartementje blijven jullie t/m het einde? Veel plezier!!!
    Liefs Mariet

  • 27 Februari 2011 - 10:00

    Edmée:

    Heeee lieve Suus!

    Ziet er goed uit!! En die kippepoot hahaha, moet er nog om lachen. Lekker!;)

    Foto's van de Zoo zijn ook mooi! Wat een grote beesten als ze de vleugels spreiden.

    Veel plezier de komende dagen, en vooral succes:D

    Spreek je! Dikke kus

  • 27 Februari 2011 - 11:32

    Marietje:

    Hoi Susan.

    Lekker dat je nu een eigen appartement hebt. Verder gaat het allemaal prima daar zo te zien.
    Mooie foto's, en leuk al die prettig geschreven verslagen.

    Groetjes
    Marietje en Hein.

  • 27 Februari 2011 - 16:30

    Kim:

    Suus!
    Wat een lief appartementje! ziet er erg gezellig uit! Goed voor elkaar! En hele mooie fotos van de Zoo! Gaaf man die vogels!Hoe gaat het verder?
    Dikke kus

  • 27 Februari 2011 - 18:23

    Leo:

    ooo idd wat een schatje!!! daar kunnen jullie mooi veel feesten en euh studeren?? haha
    xxx

  • 28 Februari 2011 - 13:41

    Femke:

    He Suus,
    ben weer helemaal bijgelezen! Fijn dat het zo goed gaat daar in Peru! En wat heb je een leuk, gezellig appartementje nu. Daar kun je inderdaad goed zitten! Nou, geniet er maar weer van.

    xx Femke

  • 01 Maart 2011 - 08:44

    Suus:

    dat ziet er wel goed uit:) en die andere foto's zijn ook nice:D
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Ola, Welkom op mijn site. Hier ga ik het aankomende half jaar al mijn avonturen en belevingen met jullie delen. Het aankomende half jaar ga ik voor mijn studie naar Cusco (Peru). Ik ga stagelopen in weeshuis Hogar Jesus Mi Luz. De eerste vier weken van mijn verblijf ga ik naar school en woon ik bij gastfamilie Alonzo. Een alleenstaande moeder met een zoon (25) en een dochter (22). Daarna zal ik naar het centrum van de stad verhuizen. Ik heb er onwijs veel zin in en jullie horen snel meer van mij! Adiós!

Actief sinds 17 Jan. 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 37694

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 02 Augustus 2011

Mijn stage in Peru (Cusco)

Landen bezocht: